Recent Posts

joi, 13 februarie 2014

CHIEDENDO A DIO - ASKING GOD - BY HAMINIA HAAR, TRANSLATED INTO ITALIAN BY D'ALI ATASH



CHIEDENDO A DIO 

E 'molto interessante per me
Per leggere poesie di chiedere a Dio ..

"Ho chiesto a Dio di essere ricchi
E Lui mi ha fatto ricco .. "

"Ho chiesto a Dio di darmi amore
E Lui mi ha dato l'amore .. "

"Ho chiesto a Dio per una fetta di pane
E Lui mi ha dato i pesci, troppo .. "

Forse sono le preghiere ..
Sono?

Non ho mai chiesto a Dio nulla.
Ho solo pensato a lui ..

Ho pensato che in questo modo:
Dio mio, non farmi da solo in questo mondo ..!

Mi hai dato respiro a vivere,
Per favore, riempire con la vostra anima ..!

E Lui mi ha riempito di tutta la sua ..


Translated into Italian by D'ali Atash

Haminia Haar,
"Moon And Stars In Our Hearts", nr. 36 IT

Copyrights@February2014


***

ASKING GOD

It's very interesting to me
To read poems about asking God..

" I asked God to be rich
And He made me rich.."

" I asked God to give me love
And He gave me love.."

" I asked God for a slice of bread
And He gave me fish, too.."

Maybe they are prayers..
Are they ?

I have never asked God anything.
I just thought of Him..

I thought like this :
My God, don't let me alone in this World ..!

You gave me Breath to live,
Please, fill it with your Soul ..!

And He filled me with His Whole ..

Haminia Haar,
"Moon And Stars In Our Hearts", Nr. 36
Copyrights@February11,2014

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu