Recent Posts

vineri, 23 august 2013

VINETE PENTRU IARNA LA BORCANE


VINETE LA BORCAN PENTRU IARNA

Postat de MIUTA in Conserve pe 24 Septembrie 2011 | 11591 vizualizari
Retete Culinare - Vinete la borcan pentru iarna

INGREDIENTE

  • Portii: 0Portii: 0
  • Timp de preparare Timp de preparare: sub 120 minute

MIUTA

BUCATARAS SENZATIONAL

Reteta pe placul a18 bucatarasi

COMENTEAZA

MOD DE PREPARARE RETETA VINETE LA BORCAN PENTRU IARNA

Cantitatea o alegeti dumneavoastra.Eu pun vinetele coapte de obicei in congelator dar acum m-am hotarat sa le pun in borcan deoarece am pus 30 kg si imi ocupa din spatiul pe care il pastrez pentru ghebe.
Am copt vinetele,le-am decojit si le-am pus la scurs.
Cand sau scurs si racit le-am tocat.
Am pus putina sare de muraturi si am amestecat cu o lingura de lemn.
Am pus vinetele in borcane de 340g.Daca aveti borcane de 420 g atunci in fiecare borcan o sa intre 1 kg de vinete.
Se pun capacele la borcane si se dau la duns.Cand incepe sa fiarba apa se lasa la duns 40-50 minute.
Se pun pe urma in pat cald pana se racesc.
Se depoziteaza in camara si se pastreaza foarte bine si doi ani.

RETETA IN IMAGINI

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu