Recent Posts

marți, 18 iunie 2013

CADEREA NOPTII - FALLING NIGHTS - By HAMINIA HAAR



CADEREA NOPTII

Când Nopțile  cad asupra pamanturilor noastre indepartate
Și Simfonia Stelelor danseaza pentru  Bucuria noastră,
Alerg în brațele tale, dulcele meu inger , Rege
Să-ti  mângâi inima  cu Dragostea mea Divină ..

Tu esti Lumina Sfanta  a vieții mele și a lumii,
Surasul tau fermecator îmbrățișează  Lumina lunii si pe mine
Copilăreștii ochi și buzele Frezia
Sunt destinul meu ..

Sunt atrasa de buzele tale atat de mult,
Ca o steluta ce  clipește catre  Lună,
Iubesc parul tau castaniu si lung cum il au  poeții ,
Vin să-ti sărut ființa blânda si matasoasa ..

Ține-mă strâns, nu ma lasa sa plec nicicand,
Sărută-mă ușordoar tu cunosti  dorința mea ..
Ia nectarul  meu sălbatic și pe mine-ntreaga 
Sa zburam împreună spre Nestiut ..

Sufletele noastre ard cu pasiune în foc,
Trupurile se lichefiaza  în dorința  oceanelor,
Adevarata Iubire danseaza în sânge și-n aer,
Simțim extazul în fierbinteala Noptilor!

Translated into Romanian by Valeria Stelescu

Haminia Haar,
"My Poems, Prayers for your Happiness", Nr.18R
Copyrights@June10,2013

***

FALLING NIGHTS

When the nights fall down over our distant lands
And the symphony of stars dance for our joy,
I run into your arms, my sweetest angel, King 
To caress your heart with my divine love ..

You are the holy Light of my life and world,
Your charming smile hugs the Moonlight, me
Your childish eyes and Freesia lips
Are my destiny..

I feel so much attracted by your bliss
Like a little star blinking to the Moon,
I love your brownish hair long as the poets have,
I come to kiss your satin gentle being..

Hold me tight, never let me go,
Kiss me gently, it's only you who know my wish..
Take my wild nectar and my whole
And fly together to the Unknown..

Our souls are burning in fire with passion
The bodies are melting in the desire of oceans,
True love is dancing in our blood and air,
We feel the ecstasy in the heat of Nights !

Haminia Haar,
"My poems, Prayers for your Happiness", Nr.18
Copyrights@May16,2013


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu