Recent Posts

joi, 2 ianuarie 2014

SUPA DE PUI CU GALUSTE DE GRIS - CUM SE PREPARA GALUSTELE

Supa de pui cu galuste de gris. Imagini pas cu pas pentru supa de pui cu galuste de gris


Supa de pui preparata sambata am impartit-o in doua oale, in una am fiert taietei si cand ne-am plictisit de ea am facut in cealalta galuste de gris.
Ingrediente pentru Supa de pui cu galuste de gris
2 -3 l supa de pui
piper si patrunjel pentru servit

GALUSTE DE GRIS

2 oua
7-8 linguri gris
1 lingurita ulei
sare
  1. Supa era deja pregatita de sambata dupa aceasta reteta. Am pus-o pe foc sa fiarba.
  2. AM PREPARAT GALUSTELE : am batut ouale cu sare si ulei. Am adaugat apoi grisul in ploaie, cate o lingura pe rand, amestecand dupa fiecare pana am obtinut consistenta dorita.
  3. * stiti ca aluatul are consistenta dorita atunci cand treceti cu furculita prin el si darele raman vizibile. Faceti acest test dupa fiecare lingura de gris fiindca si daca puneti prea mult nu e bine, galustele vor iesi tari. Vezi in poza cam cum trebuie sa arate aluatul, moale dar totusi sa nu curga de pe lingurita.
  4. Dati focul pe mic sub oala cu supa astfel inca aceasta sa nu clocoteasca, altfel galustele s-ar imprastia.
  5. Cu o lingurita formati galustele in supa: inmuiati lingurita in supa pana se infierbanta (cateva secunde), apoi luati aluat cu ea si scufundati-o in supa sa se desprinda galusca. Repetati pana terminati aluatul.
    * daca vedeti ca prima galusca se imprastie inseamna ca ati pus prea putin gris, va opriti si mai adaugati putin.
  6. Cand ati terminat de format galustele puneti capacul la oala si fierbeti tot asa la foc mic pentru 10 minute. Opritit focul si lasati oala cu capac inca 5-10 minute. Galustele ies foarte pufoase.
  7. Servim supa cu piper si patrunjel.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu