Recent Posts

duminică, 23 iunie 2013

NOSTALGIE VIOLET - PURPLE NOSTALGIA - By HAMINIA HAAR


NOSTALGIE VIOLET 

Ohinima mea dulce,
Zâmbeste-mi , fii tu!
Arată-mi  rasul tau Frezia
Pe care- ntotdeauna l-am stiut ..

Arată-mi fericirea din inima ta
Auzind-o saltand si cantand pentru mine
Simfonia unica a  Divinitatii
Cufundata in Universul meu și  in Iubire ..

Privighetorile canta  noaptea mereu 
Binecuvântate ca un suflet de  Lumina Lunii
În timp ce poezia de purpura isi cunoaste  Muza
Și gândurile sunt îmbrățișate de Ode ..

Oh, iubitul meu poet romantic,
Tu nu esti  spiritul nostalgic al  aerului
Tu ești dragostea pură care  îmbogățeste  oamenii
Când ei isi  pierd speranța și credința  ..

De ce să uit nopțile noastre de aur?
Îmbrățișarea buzelor noastre patimase,
Sarutul tau Frezia în Grădina  Iubirii
Și dorința mea Mimoza  din vremea Evei  ..?

Surasurile tale de roza petala dau  oxigen 

celulelor  mele
Nimeni nu le poate lua din sangele meu
Imbratisarile noastre  danseaza cu stelelele sclipitoare
Simfonia  Lunii și  a Soarelui!

Îngerul meu dulce,
Asa cum  Romeo si Julieta au rămas
Romeo și Julieta pentru totdeauna,
Dragostea noastră divină va străluci mereu
În Templul Iubirii
Ca Intregul in Unul!

Translated into Romanian by Valeria Stelescu

Haminia Haar,
"My Poems, Prayers for your Happiness", Nr.7R
Copyrights@May5,2013

***

PURPLE NOSTALGIA

Oh, my sweet heart,
Smile at me, be you !
Show me your freesia laughter
Which I have ever known at you ..

Show me the happiness of your heart
Hearing her jumping and singing to me
The unique symphony of Divinity
Drowned in my Universe and Love..

Nightingales always sing at night
Blessed as a soul by the Light of Moon
While the purple poetry meets its Muse
And thoughts are embraced by Ode..

Oh, my beloved romantic poet,
You are not the nostalgia spirit of air
You are the pure love to enrich the people
When they loose their hope and faith..

Why to forget our golden nights ?
The embrace of our passionate lips,
Your freesia kiss in the Garden of Love
And my mimosa desire since Eve ..?

Your rose petal smiles give oxygen to my cells
Nobody can take them out of my blood
Our hugs dance with the blinking stars
The symphony of the Moon and Sun !

My sweet Angel,
As Romeo and Juliet remained
Romeo and Juliet for ever,
Our divine love will always shine
In the Temple of Love
As the whole in One !

Haminia Haar,
" My poems, prayers for your happiness " Nr.7
Copyrights@May5,2013


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu