Recent Posts

luni, 10 iunie 2013

LE ROI



LE ROI

Je t'ai nommé mon Roi,
Je t'ai nommé Jésus,
Je t'ai nommé mon Amour
Et mon maître Freesia ..

Tu m'as invité dans la danse de Dieu ..

Mon Roi,

Je t'aime tellement, je t'aime beaucoup
Mais je vis en France
Et ta  danse je ne la peux pas baller ..
Je suis la Reine de tes  rêves !

Translated by Valeria Stelescu

Haminia Haar,
"My Poems, Prayers for your Happiness", Nr.
Copyrights@June9,2013

***

THE KING

I have named you my King,
I have named you Jesus,
I have named you my Love
And my Freesia teacher..

You have invited me into God's dance ..

My King, 

I love you so much, much
But I live in France
And your dance I can not touch..
I am your Queen in our dreams !

Haminia Haar,
"My Poems, Prayers for your Happiness", Nr.31
Copyrights@June9,2013

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu