Recent Posts

joi, 20 iunie 2013

GUTHEMA ROBA



GUTHEMA ROBA

Ohdragă Guthema!

Acumde ziua ta
Cred  meriți
Sa-ti spun un secret
Nestiut  de tine ..

Cu ani în urmănu atât de multi
Am citit frumoasele-ti versuri
Care mi-au oprit respirația și gandurile
Timp  de cateva clipe..

OhDoamne! ,am gândit ..
Cine ar putea scrie atât de divin?
Trebuie să știu!
Și ți-am  cerut sa fim prieteni ..

Am iubit poeziile tale atât de mult
Incat  într-o zicand ai postat Rumi,
Te-am întrebatCine este Rumi?
Îmi place mai mult ce scrii tu ..

Ai fost atât de mahnit  pentru mine
SpunândRumi este Maestrul meu!
Și ai început  mă înveți despre  Rumi ..
Acum,știu Rumi  este Maestrul Iubirii ..

De ziua ta :La multi ani si felicitari !
Pentru ca esti bunul sau  urmaș,
Pentru ca scrii atât de frumoase poezii de dragoste
Și pentru ca iti iubesti atât de mult familia !

Translated into Romanian by Valeria Stelescu

Haminia Haar,
"My Poems, Prayers for your Happiness", Nr.30 R
Copyrights@June11,2013

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu