Recent Posts

sâmbătă, 29 iunie 2013

ETERNA BUCURIE - ETERNAL JOY - By HAMINIA HAAR. TRANSLATION IN ROMANIAN BY VALERIA STELESCU


ETERNA BUCURIE

Fiecare moment  petrecut cu tine
Este o uimitoare bucurie cerească ,
Un vis pe care l-am avut mereu
De la nașterea mea, deodata  cu Eternitatea ..!

Ai venit în viața mea nu din intamplare,
Ca sa umpli inima mea așteptanda  cu dragostea ta,
Într-o nestiuta , binecuvântata zi,
intr-o  toamna frumoasa  cu cerul de purpura!

A fost învierea noastră spirituală,
În așteptarea venirii lui Isus Hristos
Să ne învețe ce este Dragostea Divină ,
Și cum să-o răspândim in  omenire!

Exista  doar un moment crucial în viața
Când calea  noastra se  schimbă total,
Am cunoscut  Trinitatea la acea raspantie,
Și  am devenit minunate icoane!

Tablouri  cu familia fericită râzand,
Mangaind  Copilul sfant si  dulce,
Fructul botezului cu Iubirea Divina
Din Grădina Edenului și  a Domnului!


Fiecare moment petrecut cu tine
Este o uimitoare bucurie cerească ,
Un vis pe care l-am avut mereu
De la nașterea mea, deodata cu Eternitatea ..!

Translated into Romanian by Valeria Stelescu

Haminia Haar,
"My Poems, Prayers for your Happiness, Nr. 4R
Copyrights@April18,2013

***

ETERNAL JOY


Each moment I spend with you
Is an amazing heavenly Joy ,
An always dream I have ever had
Since my birth together with Eternity..!

You came into my life not by chance,
To fulfill my waiting heart with your love,
One unexpected blessed day,
A beautiful autumn in a scarlet sky !

It was our spiritual resurrection,
Waiting for Jesus Christ to come
To teach us what divine love is,
And how to spread it to Humankind !

There is only one crucial moment in life
When our way changes totally,
We met the Trinity at that crossroad,
And wonderful paintings we became !

Paintings with happy laughing family,
Caressing their sacred sweet child,
The fruit of the baptized divine love
From the Garden of Eden and God !

Each moment I spend with you
Is an amazing heavenly Joy ,
An always dream I have ever had
Since my birth together with Eternity..!

Haminia Haar,
My Poems, Prayers for your Happiness, Nr.4
Copyrights@April14,2013



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu