Recent Posts

luni, 18 aprilie 2016

NOTIFICARE CATRE DL. KOVACS LEVENTE



                                                      N  O T I F I C A R E


                                                      Catre

                                                      SC. YANNIS CREATIV SRL

                                                      Calea Manastur Nr. 87 
                                                      Cluj-Napoca

                                                      Domnului Kovacs Levente 
                                                      
                                                                                                
                                                       
Subsemnata Prichici Rodica, domiciliata in Cluj-Napoca, str. 
Nasaud Nr.4, ap. 52. bl.Y12, sc.II, va notific in scris urmatoarele 
fapte pe care le cunoasteti deja in urma discutiilor avute anterior
in mod repetat pe aceeasi tema .

Nu ati respectat CONTRACTUL DE EXECUTIE Nr. 4/01/03.2016 
semnat intre mine si SC. YANNIS CREATIV SRL reprezentata de Dvs. referitor la termenul de finalizare a lucrarilor din apartamentul meu, adica 05 aprilie 2016, termen stabilit de dvs personal, nici AL DOILEA TERMEN pe care vi l-am acordat de amanare cu inca zece zile a finalizarii lucrarilor, cel din 15 aprilie 2016.

Ati cerut un AL TREILEA TERMEN de finalizare a lucrarilor de renovare a apartamentului meu cu o singura camera, bucatarie, baie, hol total 36,83 mp, conform CF si a schitei de la Cadastru, pana in 22 aprilie 2016, adica vineri.

Va amintesc ca v-am comunicat faptul ca am comandat cu cateva zile inainte de 05 aprilie 2016 doua canapele, un fotoliu si trei scaune unei firme din Galati care m-a anuntat ( si eu pe Dvs.) sambata, 15 aprilie a.c. ca vor sosi la Cluj-Napoca in data de 20 aprilie, miercuri si imi vor
livra comanda la adresa mea, acasa, unde inca Dvs. nu ati turnat nici
sapa in singura camera, nici in bucatarie, nici pe hol la acea data (sambata).




Astazi, 18 aprilie 2016 va trimit si in scris cu Posta rapida, solicitarea pe care v-am mai facut-o de a termina cu zugravirea si pusul parchetului in singura camera pe care o am si in care se vor depozita canapelele si fotoliul care vor fi aduse miercuri, 20 aprilie 2016.

Va rog sa nu ma puneti in imposibilitatea de a primi livrarea mobilei de la firma din Galati si de a nu ma putea muta in apartamentul meu nici in data de 23 aprilie cand am amanat a doua oara , la solicitarea Dvs. transportul mobilei si a tuturor lucrurilor mele de la vechea locuinta unde este alt proprietar care asteapta sa ii predau apartamentul gol si cheile
in data de 24 aprilie 2016, altfel amenintandu-ma ca ma da in judecata si cu evacuarea fortata.


Astept  sa terminati lucrarile si in 22 aprilie 2016 sa convocati comisia de
receptie, pentru a imi preda cheile apartamentului si a verifica impreuna respectarea contractului incheiat intre noi, punct cu punct.

Sper ca lucrurile se vor incheia cu bine !


 RODICA PRICHICI,
 CLIENT

Cluj-Napoca, 18 aprilie 2016

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu