Recent Posts

marți, 2 iulie 2013

PERFUME - FRAGRANCE by HAMINIA HAAR



PERFUME

Mon Amour!

Lorsque ton parfum  délicat
A touché tous mes sens et mon souffle

Ta fragrance m'a embrassé fortement et profondement
Le Freesia a grandi dans mon sein.

Des  petites fleurs étaient tes bras tendres
En dansant  avec moi dans une valse céleste.
Toi  tu es  le Roi  de Jasmin, Freesia et Ambroisie
Parfumant le Monde  de l'Amour et le mien.

Ce parfum céleste  est l'Amour  Divin
Donné  par Dieu  pour  nous  éternellement,
Pour savoir ce qu'il est possible de vivre
Lorsque nous croyons dans  la Trinité!

Translated into Romanian by Valeria Stelescu

Haminia Haar,
"My Poems, Prayers for your Happiness", Nr.41F
Copyrights@June2o, 2013

***

PERFUME

My Love !

When your delicate perfume
Has touched my all senses and breath
Your scent embraced me tight and deep
The Freesia has grown in my breast..

The little flowers were your tender arms
Dancing with me in a celestial waltz.
You are the King of Jasmine, Freesia and Ambrosia
Perfuming the World's Love and mine !

This heavenly perfume is Divine Love,
Given by God to us eternally,
To know that it is possible to live 
When we believe in Trinity !

Haminia Haar,
"My Poems, Prayers for your Happiness", Nr.41
Copyrights@June20,2013

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu