Recent Posts

vineri, 28 iunie 2013

FARMECUL TAU


FARMECUL TAU 

Iubitul  meu,

Știu că mă aștepti  în Templul Iubirii
Simt aroma  sărutarilor tale ca un ecou pe buzele mele
El rasuna ca Simfonia  Universului
Condus de cel mai bun Maestru al Dragostei ..

Parfumul il simt venind inspre mine,
Este dincolo de imaginatia unui curcubeu de miresme
Mai mult decât in oricare dintre visele mele
De zi sau de noapte ..

Farmecul tau  este ceresc desigur
Vocea ta suava  și înțelepciunea
Vin dintr-un mister profund și sfânt
Din Lumina lui Dumnezeu ..

Am ascultat cuvintele tale ca si cum as respira muzica ,
Ele au pătruns în sufletul meu pur  pentru totdeauna,
Simtind apogeul  extazului Odei
In purpuria ta Iubire Divina !

Oriunde merg si  orice fac
Vocea ta cristalina de  Lumina striga numele meu
Simt farmecul ei sfințit
Ca un Imn în inima mea!

Translated into Romanian by Valeria Stelescu

Haminia Haar,
"My Poems, Prayers for your Happiness", Nr. 47R
Copyrights@June25,2013

***

YOUR CHARM

My beloved,

I know you are waiting for me in the Temple of Love
I feel the aroma of your kisses like an echo on my lips
They resonate like the Symphony of the Universe
Led by the best master of Love ..

The perfume I feel coming from you to me
Is beyond imagination a rainbow of scents
More than any of my dreams
By day or by night..

Your charm is heavenly for sure
Your delicate voice and wisdom
Come from a deep and holy mystery
From the Light of God ..

I listen to your words like breathing music,
They entered my pure soul for ever, ever
Feeling the zenith of the ode's ecstasy
In your purple Divine Love !

Whenever I go and whatever I do
Your crystalline voice of Light calls my name
I feel its sanctified charm
Like a hymn into my heart !

Haminia Haar,
"My Poems, Prayers for your Happiness", Nr. 47
Copyrights@June25,2013  

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu