Recent Posts

duminică, 19 mai 2013

LE GOÛT DU BAISER





LE GOÛT DU BAISER

Oh, mon amour !


Je t'aime  si profondement,

Que je sens non seulement ta Lumière,
Je sens ta fragrance partout
Disperser tous les autres arômes..

Quand j'ai  pris mon café  avec mes amies,

L'une s'écria : Comme c'est bon son parfum!
Oui, j'ai dit, c'est le Freesia que j'adore..
La saveur de tes lèvres me touche l'abîme 
pour toujours..

C'est comme  l'Orgue de l'Ambroisie dans les 

cathédrales
Où les gens vont prendre de la manne pour leur vie,
Le saint pain des anges, les accords de la musique 
du  Dieu ..
Tu es mon orchestre Freesia, mon amour !

Translated in French b
y Valeria Stelescu

Haminia Haar,
"My Poems, Prayers for your Happiness" Nr.16F
Copyrights@May14,2013

***



KISS AROMA


Oh, my beloved !


I am in love with you so deep,

That I feel not only your Light,
I feel your fragrance everywhere
Confusing the other aromas with yours..

Having my coffee with my colleagues,

One exclaimed : what a good aroma it has !
Yes, it's my favorite Freesia, I said..
The scent of your lips touched me deep for ever .

It's like Ambrosia Organ in the cathedrals

Where people go to take food for their existence,
The food of angels, the music of God's song ..
You  are my Freesia orchestra, my love !

Haminia Haar,

"My Poems, Prayers for your Happiness", Nr.16
Copyrights@May14,2013

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu