Recent Posts

marți, 1 decembrie 2015

Mesaj catre Dl. Ciolos Dacian, Prim-ministrul Romaniei




D-le Ciolos, despre pensiile imposibile mai mici de 1000 lei nu mentionati nimic, nu va ganditi ca romanii au muncit si au platit contributia CAS peste 30, 40 de ani ca sa aiba o pensie si o viata decenta fara sa fie umiliti de Guvern si de societate ci sa se simta rasplatiti dupa munca depusa, asa cum spuneti si Dvs. Ma simt umilita in Romania dupa ce am muncit neintrerupt 33 de ani in munca intelectuala si acum am 639 de lei pensie dupa trei "majorari" ale d-lui Ponta de 3,75 % pana la 5 %, adica cu 18 lei pana la 26 lei in trei ani. Mi-e rusine sa ma intalnesc cu fosti colegi si studenti ai mei carora nu le pot spune ce pensie am pentru ca simt ca sunt neom, batjocorit de societate, de Guvern. Pensia nu a fost calculata corect, in cartea de munca nu au fost inscrise multe date, aceasta fiind tinuta la institutiile unde am lucrat zeci de ani. Cum se poate ca un organizator de invatamant postuniversitar sa aiba asemenea pensie ? Am fost si aleasa multi ani ca reprezentanta a unei branse de munca din Transilvania, dar nu mi s-a trecut in cartea de munca nici macar sporul de vechime si sporul de limba straina etc. De ziua Romaniei ma simt foarte rau ca sunt romanca, desi am fost mandra ca m-am nascut in Romania tot timpul inainte de a iesi la pensie. Am fost si ambasador al Romaniei cu success in domeniul meu de activitate, dar pe cine intereseaza ce mult am muncit si ce as mai putea face si acum cand mi s-au refuzat proiecte importante pentru tara dupa ce UE mi le-a aprobat in discutii preliminare cu reprezentaantii ei. Ce conteaza pentru conducerea Romaniei ca sunt multe tari care ar vrea sa trimita la studii in Romania sute de oameni la specializarea pe care am facut-o eu impreuna cu Min. Educatiei ? Am refuzat venirea in Romania a sute de profesori din alte tari pentru un motiv de-a dreptul copilaresc : ca nu avem profesori de limba engleza care sa predea. Eu am acei profesori experti pe diferite domenii de activitate cu care am lucrat multi ani. Pana acum cursurile erau tinute in limba romana numai pentru cetateni romani. Deoarece au participat la cursuri romani din toate tarile UE, ei mi-au recomandat si cetateni ai UE care m-au contactat si au cerut sa ii accept la cursuri chiar daca nu sunt romani. Ar fi venit bani multi in Romania, dar Bucurestiul nu a acceptat ca profesorii de limba engleza sa predea strainilor. Mai bine i-a lasat pe profesorii de engleza muritori de foame sau sa plece in strainatate ca si baby sitter sau ingrijitori de batrani fiind umiliti acolo ca si mine aici... Degeaba putem sa facem lucruri bune si sa ne facem fericiti prin munca noastra caci nu suntem lasati, priobabil pentru ca nu suntem membri de partid. Dar de ce mi-au dat o pensie atat de umilitoare ? 639 de lei dupa 33 de ani de munca...

Cluj,  Decembrie 2015
Haminia Haar

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu